Serviss



Lai, kā arī mums tas nepatiktu, tomēr sadzīves tehnika, mēdz salūzt un iziet no ierindas, tādēļ tai ir nepieciešama profesionāla palīdzība-profilakse, remonts vai detaļu nomaiņa. Mūsu meistariem ir liela pieredze tieši sadzīves tehnikas remonta jomā. Apkalpojam kā fiziskas tā arī juridiskas personas Rīgā un tās reģionā. Veicam remontus savā darbnīcā un izbraucam arī pie klientiem. Strādājam darba dienās no 9-18 un sestdienās no 10-16. Oriģinālo detaļu piegāde mums ir no noliktavas Zviedrijā, 7-10 dienu laikā no pasūtījuma veikšanas, pie nosacījuma ja detaļa ir noliktavā (pārsvarā tās tur ir), ja nepaveicās un tās tur nav, tad būs jāpagaida kāds mēnesis, ļoti retos gadījumos ilgāk.
Pirms izsaukt meistaru, lai būtu ātrāka un precīzāka komunikācija, būtu vēlams nedaudz iepriekš sagatavoties. Mēs saprotam, ka tad kad kaut kas saplīst, jūs pārņem dažādas emocijas, no apjukuma līdz dusmām, utt. Bet nevajag uztraukties, jo centīsimies palīdzēt visiem, tātad pirms zvani mums, jānoskaidro sekojoši jautājumi:

  • Ražotājs (Electorlux, Aeg, u.c. šī informācija parasti atrodama uz priekšējā paneļa vai uz lietotāja instrukcijas )
  • Modelis (EW1680, LAVAMAT8880, ZRB40NC, u.c. šī informācija parasti atrodama uz priekšējā paneļa vai uz lietotāja instrukcijas)

Šīs divas lietas būtu primārās, ar ko sākt, jo tas palīdz izvairīties no liekiem jautājumiem un mēs uzreiz zināsim par kādu tehniku iet runa, un spēsim ātrāk atrisināt jūsu jautājumu. Tomēr dažkārt, mums būs nepieciešama papildus informācija, lai precīzi veiktu remontu, vai pasūtītu kādu detaļu tieši Jūsu ierīci, jo mainās laiki un rūpnīcas, un zem viena modeļa nosaukuma var būt vairāku modifikāciju produkti, piemēram, cepeškrāsns EOB6600, kas ražota 2008. gadā ir komplektēta ar viena tipa sildelementu, bet 2009. gada EOB6600 ar cita tipa, kuri savstarpēji nav aizvietojami, kaut gan vizuāli un ārēji tām nav nekādu atšķirību. Tad mums būs nepieciešama papildus informācija, lai izvairītos no nevajadzīgām kļūdām, diagnosticējot, vai pasūtot detaļas, par jūsu iekārtu, vēl bez ražotāja un modeļa, būs nepieciešam arī;

  • Produkta numurs (PNC)
  • Sērijas numurs (S.n, vai Serial number)

Šie cipari katrai iekārtai ir unikāli. Tos var atrast uz ikvienas iekārtas, uz uzlīmītes, kas atrodas uz katras iekārtas, būs visi dati, gan ražotājs, gan modelis, gan produkta numurs, gan sērijas numurs. Katrai iekārtai šīs uzlīmes atrodas konkrētā vietā, kas parasti ir viena un tā pati:

  • Ledusskapjiem-iekšā atverot ledusskapja nodalījumu un izvelkot dārzeņu kastes uzlīme būs uz kreisās vai labās sieniņas, dažiem modeļiem tā būs pie augšējiem plauktiem, labajā vai kreisajā pusē, bet vienmēr iekšā ledusskapja nodalījumā.
  • Veļas mazgājamajām mašīnām-no priekšās lādējamajām- atverot  ielādes lūku uz korpusa rāmja, no augšas lādējamajām –aizmugurē uz korpusa.
  • Veļas žāvētājiem- atverot ielādes lūku uz korpusa rāmja
  • Trauku mazgājamajām mašīnām- atverot ielādes lūku uz korpusa rāmja
  • Cepeškrāsnīm- atverot ielādes lūku uz korpusa rāmja
  • Mikroviļņu krāsnīm- atverot ielādes lūku uz korpusa rāmja, vai aizmugurē uz korpusa    Gāzes krāsnīm- aizmugurē uz korpusa
  • Tvaika nosūcējiem- izņemot ārā tauku filtru uzlīme ir atrodama iekšā uz korpusa
  • Sildvirsmām, putekļusūcējiem un mazajai tehnikai-apakšā uz pamatnes(dibena)

Lai pretendētu uz garantijas remontu, nepieciešams uzrādīt pirkuma čeku, vai rēķinu-faktūru un SIA Electrolux Latvia Ltd –Klienta karti, kurā ir iedrukāts klienta kartes numurs- (piemēram) X00 000000
Ja to nevarēs uzrādīt, tad garantijas remonts var tikt atteikts.
Atgādinām ka, saskaņā ar 1999. gada 18. marta Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 27. pantu patērētājs ir tiesīgs izvirzīt pretenzijas par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem 2 gadu laikā no preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas dienas.








                                                             












@ 2010 SIA "Aktivserviss"
mājas lapu dizains